• comanda telefonica

    0378119923

    L-V: 09:00 - 17:00 Tarif normal

  • Livrare gratuita la comenzi de peste 240 lei.

Intrebari Frecvente

COMANDA

CUM PLASEZ O COMANDA?

Lansarea unei comenzi este foarte usoara:

- Selecteaza produsele pe care doresti sa le achizitionezi de pe site-ul www.BAFF.ro si adauga-le in cosul de cumparaturi prin folosirea butuonului corespunzator „Adauga in cos”;

- Selectaeaza metoda de plata preferata (online cu card-ul sau ramburs prin curier);

- Acceseaza contul „BAFF-ul meu”, acest pas fiind obligatoriu pentru finalizarea comenzii tale;

- Introdu adresa de livrare sau schimba/confirma informatiile de livrare daca acestea au fost deja introduse;

- Introduce informatiile de plata (daca este necesar) si confirma comanda;

- Ulterior, noi pregatim pachetul tau exact conform optiunilor transmise;

- Curierul preia pachetul si il trimite catre tine;

- Stai fara griji, vei primi pachetul in perioada de timp mentionata in momentul plasarii comenzii, ambalat corespunzator produselor comandate.

POT COMANDA PRIN TELEFON SAU PRIN E-MAIL?

Poti comanda prin intermediul magazinului nostru online de la adresa www.BAFF.ro, prin e-mail la adresa [email protected] sau prin telefon la numarul (+4) 0378.119.923 sau chiar mesaj prin intermediul retelelor de socializare.

UNDE SUNT PRODUSELE DISPONIBILE PENTRU VANZARE?

Poti gasi toate produsele pe care le doresti impartite pe mai multe categorii (Geluri UV, Oja Semipermanenta, Solutii, Nailart, Accesorii) ce se regasesc in partea de sus a site-ului nostru, in centru, in meniul „MAGAZIN ONLINE”.

CUM ADAUG PRODUSE IN COSUL DE CUMPARATURI?

Odata ce ai gasit produsul dorit, selecteaza culoarea sau nuanta preferat si aceeseaza butonul „Adauga in cos”. O fereastra va aparea din partea dreapta, care iti va confirma adaugarea produsului. Daca doresti sa achizitionezi mai multe produse de acelas tip, selecteaza mai intai cantitatea folosind butoanele „+”(plus) si „-” (minus) pentru alegerea cantitatii dorite (pozitionate sub descrierea produsului) si apoi click pe butonul „Adauga in cos”.

CE INSEMNA „Disponibil in curand”?

Anumite prodse pot fi marcate cu mesajul „Disponibil in curand”, ceea ce inseamna ca acele produse sunt pentru o peridoada scurta de timp, indisponibile. In acest caz iti recomandam sa accesezi site-ul cu regularitate.

NU POT GASI PRODUSUL MEU PREFERAT DE LA BAFF?

Te rugam sa incerci sa cauti produsul introducand cuvintele cheie (de exemplu: „oja semipermanenta, primer, gel”) in motorul nostru de cautare ce se afla in partea sus a site-ului: www.baff.ro si se va deschide cand apesi pe butonul cu numele „Cauta”. Aceasta situatie poate avea loc atunci cand produsul pe care il cauti a facut parte dintr-o editie sau colectie limitata sau produsul respectiv nu-l mai avem in stoc pentru o scurta perioada de timp. Cu toate acestea, va recomandam sa incercati si alte produse similare ale noastre.

EXISTA O VALOARE MINIMA PENTRU PLASAREA UNEI COMENZI?

Pentru plasarea unei comenzi valoarea minima necesars este de 50 de RON la care se adauga taxele de curierat ce difera in functie de distanta fata de Bucuresti. Pentru comenzile in valoare minima de 240 RON, taxele de curierat sunt suportate de catre www.BAFF.ro .

CUM CUMPaR EFECTIV?

Dupa ce ai identificat si adaugat toate produsele dorite in cosul de cumparaturi (te rugam sa verifci inca odata produsele din cos folosind panoul de administrare al acestuia disponibil tot timpul in partea dreapta a ecranului) si apoi click pe „Finalizeaza Comanda”. Daca deja ai cont doar introdu informatiile de autentificare in formularul din stanga, in caz contrar va rugam sa urmaresti pasii prin introducerea informatiilor solicitate in formularul din dreapta al paginii care va apare dupa actionarea butonului „Finalizeaza Comanda”. Crearea unui cont pe site-ul www.BAFF.ro este strict necesara pentru plasare unei comenzi. Pentru mai multe informatii despre contul tau Baff, te rugam sa consulti termenii si conditiile.

VREAU SA SCHIMB ADRESA DE LIVRARE ASOCIATA UNEI COMENZI, CE TREBUIE SA FAC?

Pentru schimbarea adresei de livrare sau adaugarea unei alte adrese decat cea de facturare, tot ceea ce trebuie sa faci este sa de bifezi optiunea „Adresa de livrare este aceeasi cu adresa de mai sus” in cadrul paginii de finalizare comanda, la plasarea unei comenzi sau din cadrul „Bafful Meu”, unde pot fi salvate adrese multiple, astfel incat poti trimite fiecare comanda la o alta adresa, exact in functie de nevoile tale.

UNDE POT VERIFICA STADIUL COMENZII MELE?

Odata ce ti-ai creat contul personal si ai plasat comanda poti verifica oricand stadiul acesteia, accesand „Bafful Meu”, sectiunea „Comenzile mele”.

CE INSEAMNA „COMANDA TA ESTE IN CURS DE PREGATIRE”?

In acest stadiu echipa BAFF analizeaza comanda ta in functie de optiunile alese si pregateste coletul pentru predarea catre curier. Daca folosesti optiunea de plata online cu card-ul, inseamna ca se asteapta confirmarea platii online. In cazul platii prin ramburs, se verifica termenele de preluare si livrare a comenzii.

CE INSEAMNA „COMANDA TA A FOST EXPEDIATA”

Comanda ta a fost preluata de curier si a fost trimisa pentru livrare. Vei primi un e-mail continand un link personal de monitorizare a stadiului de livrare al coletului tau. De asemenea, link-ul va fi disponibil in sectiunea „Comenzile mele” din „Baff-ul meu”.

CE INSEMANA „COMANDA TA A FOST LIVRATA”?

Expedierea si livrarea coletului a fost realizata la adresa aleasa in formularul de comanda in momentul finalizarii acesteia.

CUM POT MODIFICA O COMANDA?

Poti face modifcari comenzii tale oricand pe parcursul procesului de plasare a comenzii pana in momentul in care comanda ta este confirmata si inca nu a fost ridicata de catre curier. Odata ce ai primit mesajul „COMANDA TA A FOST EXPEDIATA” nicio modificare nu mai poate fi efectuata comenzii respective. In cazul platii cu card-ul, comanda respectiva poate fi modificata pana la momentul introducerii informatiilor de plata.

CUM POT ANULA O COMANDA?

Poti anula comanda ta oricand pe parcursul procesului de plasare a comenzii pana in momentul in care comanda ta este preluata de catre curier sau pana la introducerea informatiilor de plata cu card-ul, in functie de fiecare caz.

CONTUL MEU SI NEWSLETTER

CUM POT SA-MI CREEZ UN CONT PE SITE-UL BAFF.ro ?

Este foarte simplu sa-ti creezi un astfel de cont:

-Acceseaza butonul „Inregistrare” ce se afla in partea de sus dreapta a site-ului nostru

-Introdu informatiile solicitate in campurile aferente si bifeaza optiunea de a primi newsletter-ul nostru. La final apasati „Inregistrare”

-Site-ul va retine datele tale de autentificare: iar in acest mod vei avea posibilitatea de a-ti accesa profilul personal chiar si dupa parasirea site-ului nostru, fara a mai fi necesara reintroducerea informatiilor de autentificare. Pentru a dezactiva aceasta facilitate te rugam sa de bifezi optiunea „Iesire”

CARE SUNT BENEFICIILE DE A FI MEMBRU?

Inregistrarea pe site este folositoare deoarece:

-Vei avea acces la oferte speciale, evenimente speciale si sfaturi personalizate

-Vei avea posibilitatea sa verifici stadiul comenzi tale in timp real si gestiona informatiile personale intr-un mod simplu si intuitiv.

-Vei putea plasa comenzi mai usor selectand adresa de livrare dorita din agenda fara a completa de fiecara data cand comanzi, toate informatiile necesare.

DEJA AM UN CONT PE SITE, CUM IL POT ACCESA?

Pentru a-ti accesa contul personal, selecteaza „Autentificare” in partea de sus dreapta a ecranului, introdu e-mail-ul si parola, iar apoi apasa, din nou „Autentificare”.

DEJA AM UN CONT PE SITE, CUM IL POT ACCESA?

Pentru a-ti accesa contul personal, selecteaza „Autentificare” in partea de sus dreapta a ecranului, introdu e-mail-ul si parola, iar apoi apasa, din nou „Autentificare”.

UNDE IMI POT MODIFICA INFORMATIILE PERSONALE (E-MAIL, ADRESA, TELEFON, PAROLA)?

Pentru modificarea informatiilor personale, intrati in contul dumneavoastra apasand butonul „Bafful meu” din partea de sus a ecranului, sectiunea „Detalii”.

AM UITAT PAROLA DE ACCES LA CONTUL MEU DE PE WWW.BAFF.RO , CE POT SA FAC?

Nu-ti face griji, este foarte usor sa-ti recuperezi parola:

-Apasa pe „Bafful Meu”;

-Selecteaza „Ti-ai uitat parola”;

-Verifica adresa de e-mail ca vei primi un mesaj cu o noua parola. Din motive de siguranta, recomandarea este sa modifici parola primita automat prin e-mail.

CUM POT PRIMI NEWSLETTER-UL BAFF?

Pentru a te abona la newsletter-ul BAFF si a fi intotdeauna informata despre noile produse, oferte si evenimente speciale, tot ceea ce trebuie sa faci este sa-ti dai acordul de a primi Newsletter-ul si promotiile in timpul procesului de inregistrare, sau ulterior introducand adresa de e-mail in campul dedicat din subsolul paginii, in parte stanga. Pentru mai multe detalii te rugam sa consulti pagina de intrebari frecvente, sectiunea „Cont si Newsletter”, intrebarea numarul #1 - „CUM POT SA-MI CREEZ UN CONT PE SITE-UL WWW.BAFF.RO?.

NU MAI DORESC SA PRIMESC NEWSLETTERUL BAFF, CE POT SA FAC?

Daca nu mai vrei sa primesti newsletter-ul BAFF din orice motiv, te rugam sa intri in Bafful Meu, autentifica-te folosind e-mail-ul si parola, dupa care deselecteaza bifa din campul Newsletter "Doresc sa primesc Oferte, reduceri si promotii prin Baff Newsletter sau atunci cand primesti Newsletterul nostru poti apasa Unsubscribe, urmezi pasii de dezabonare si vei fi automat dezabonat de la Newsletter.

Preturi, promotii, coduri pentru reduceri

AM UN COD DE REDUCERE, CUM IL POT FOLOSI?

Pentru a utiliza codul de reducere, selecteaza „Am cod de reducere” in cadrul cosului de cumparaturi si introdu codul respectiv. Daca codul introdus este corect, valoarea si/sau continutul cosului de cumparaturi va fi actualizat conform reduceri aplicate.

CODUL INTRODUS NU ESTE RECUNOSCUT, DE CE?

Fiecare cod de reducere are reguli specifice privind utilizarea acestuia, cum ar fi: perioada de valabilitate, valoarea minima necesara pentru o comanda, sau tipurile de produse cumparate precum si faptul ca nu poate fi combinat cu alte oferte promotionale.

Daca sistemul nu recunoaste codul introdus, asigura-te ca oferta este inca valabila. Daca in continuare codul este respins, asigura-te ca ai introdus corect toate caracterele: de foarte multe ori se confunda litera „O” cu cfira „0”sau cifra „1” cu litera „I” (ex: Ion) sau litera „l” (ex: lemn). Daca codul tot nu functioneaza, te rugam sa ne contactezi prin intermediul uneia dintre metodele de contact disponibile pe site-ul nostru.

CODUL DE REDUCERE ARE EFECT SI ASUPRA COSTURILOR DE LIVRARE?

Nu, codurile de reducere se aplica exclusiv la valoarea totala a produselor introduse in cosul de cumparaturi. Costurile de livrare sunt tratate diferit, respectand regula comenzilor in functie de valoare. Detalii suplimetare pot fi consultate in sectiunea „Comenzi” din pagina de „Intrebari frecvente”, la intrebarile numarul. #7 si numarul. #8.

AS DORI SA STIU DURATA UNEI ANUMITE PROMOSII, ESTE POSIBIL?

Nu. Ne cerem scuze, dar din pacate nu putem stabili dinainte toate promotiile, programele si evenimentele speciale avand o data certa de incepere si finalizare. Pe cale de consecinta, te rugam sa consulti site-ul nostru periodic si sa activezi abonarea la Newsletter pentru a primi toate informatiile legate de promotii si produse noi.

PLATA

CARE SUNTE MODALITATILE DE PLATA DIN CARE POT ALEGE?

Avem disponibile doua modalitati de plata. Online cu card-ul la momentul lansarii comenzii sau prin ramburs la momentul livrarii coletului de catre curier. Ambele metode de plata sunt sigure si urmaresc simplificarea cat mai mult a procesului de cumparaturi pentru tine.

PLATA CU CARD-UL ESTE SIGURA?

In cazul unei comnezi cu plata online cu card-ul, tranzactionarea contravalorii comenzii va avea loc dupa completarea formularului de comanda de pe site-ul nostru. Aceasta tranzactie va fi operata de catre un furnizor autorizat din Romania pentru astfel de servicii financiare online, catre care vei fi redirectionata pentru introducerea detaliilor de plata.

CAND VOR FI RETRASI BANII DE PE CARD-UL MEU?

Atunci cand plasezi o comanda, dupa finalizarea acesteia vei fi redirectionata catre site-ul autorizat pentru plati online unde o sa-ti fie solicitate toate informatiile de plata. Odata plata confirmata, pachetul tau este pregatit si predat curierului.

CUM POT SOLICITA O FACTURA?

Factura fiscala se va afla intotdeauna in coletul tau. Factura va contine informatiile introduse de tine in interiorul formularului in acest sens. Odata eliberata factura, nu mai pot fi operate modifcari asupra acesteia.

Daca nu ai primit factura fiscala in coletul tau, te rugam sa ne contactezi prin e-mail la adresa [email protected] sau prin telefon (+4) 0378.119.923

DE CE PLATA MEA NU A FOST ACCEPTATA?

Daca plata ta nu a fost acceptata, ar putea fi unul din diferitele motive, cum ar fi:

-Cardul folosit de tine nu face parte din cele acceptate de procesatorul nostru de carduri;

-Tipul de card, codul card-ului, data de expirare, numele (se introduce numele exact cum apare pe card indiferent de numele complet al persoanei respective) sau codul de securitate de pe spatele card-ului au fost introduse incorect

-Nu ai suficienti bani in cont

-Ne rezervam dreptul de a refuza comanda si a returna banii

LIVRARE

CE METODE DE LIVRARE POT SA ALEG?

Optiunile de intrare in posesia comenzilor sunt urmatoarele:

- Poti ridica personal comanda ta de la magazinul nostru din Popesti Leordeni, Drumul Fermei 101, Bl. 9, Parter. Amplasamentul pe harta iti este disponibil in sectiunea Contact. De asemenea adresa este disponibila pe aplicatiile mobile Google Maps si Waze.

- Pentru livrari door to door lucram cu Fan Courier si cu Posta Romana pentru expedierea si livrarea pachetelor tale in Bucuresti si oriunde in Romania. In cazul in care exista kilometrii supliementari, fata de aria de acoperire Fan Courier, vom expedia comenzile prin Posta Romana.

- Transport international door to door este disponibil prin DPD si costurile de livrare pentru fiecare tara pot fi consultate aici: https://baff.ro/courier_prices

CAND VOI PRIMI PACHETUL PE CARE L-AM COMANDAT?

Comanda ta este prelucrata imediat dupa ce aceasta a fost confirmata avand in vedere programul nostru de lucru de Luni pana Vineri, intre orele 09:30 si 17:30.

Timpul normal de livrare in Bucuresti si oriunde in Romania este de 48 ore in timpul saptamanii. Timpul necesar pentru ansamblarea coletului tau in mod coreszpunzator este de o ora de la confirmarea comenzi. Astfel, cu exceptia zilelor de sarbatoare nationala, pentru o comanda plasata Luni, transmisa si confirmata pana in ora 15:00, pachetul este predat curierului, in aceasi zi la ora 16:00 iar pe parcursul zilei de miercuri livrarea va fi efectuata. Pentru o comanda confirmata luni, incepand cu ora 15:01, coletul va fi expediat ziua urmatoare, marti la ora 16:00, si astfel pachetul tau va fi livrat abia pe parcursul zilei de joi. Pentru o comanda plasata in timpul week-end-ului, aceasta va fi confirmata in prima zi lucratoare, Luni, daca nu este sarbatoare legala, iar, tot Luni, la ora 16:00, pachetul tau va fi predat curierului si atunci va fi livrat miercuri, in timpul zilei.

Compania S.C. BAFF Online SRL nu-si poate asuma eventualele intarzieri ce survin exclusiv din cauza serviciilor companiei de curierat. Cu toate acestea, te asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura toata lumea va primi coletul comandat la timp.

CARE SUNT COSTURILE DE LIVRARE?

Costul de livrare prin curier este de 13.5 Ron. Nu uita! Pentru comenzile in valoare minima de 240 de RON costurile de livrare sunt 0. Compania BAFF va asigura toate cheltuielile aferente. Totodata, valoarea minima a unei comenzi este de 75 de RON.

Timpul normal de livrare in Bucuresti si oriunde in Romania este de 48 ore / 3 zile in timpul saptamanii, in functie de metoda de livrare. Timpul necesar pentru ansamblarea coletului tau in mod corespunzator este de o ora de la confirmarea comenzi. Astfel, cu exceptia zilelor de sarbatoare nationala, pentru o comanda plasata Luni, transmisa si confirmata pana in ora 15:00, pachetul este predat curierului, in aceasi zi la ora 16:00 Pentru o comanda confirmata luni, incepand cu ora 15:01, coletul va fi expediat ziua urmatoare, marti la ora 16:00. Pentru o comanda plasata in timpul week-end-ului, aceasta va fi confirmata in prima zi lucratoare, Luni, daca nu este sarbatoare legala, iar, tot Luni, la ora 16:00, pachetul tau va fi predat curierului.

Costurile de livrare pentru o comanda cu valoarea cuprinsa intre 75 si 239 de RON vor fi afisate in mod vizibil inainte de finalizarea comenzii. Niciodata, nu vei fi nevoita sa suporti costuri suplimentare de livrare fata de cele afisate pe site-ul nostru dupa introducerea adresei de livrare a comenzii respective. Nu uita, cand folosesti adrese diferite de livrare, costurile de livrare pot fi diferite intr-o anumita masura in functie de distanta fata de Bucuresti.

Compania SC BAFF Online SRL depune eforturi sustinute pentru o colaborarea cat mai buna la nivel logistic pentru a va oferi cele mai bune termene de livrare si preturi pentru serviciile de curierat.

CUM VA FI PACHETUL/COLETUL LIVRAT?

Produsele selectate de tine vor fi atent si in siguranta impachetate si predate curierului. Compania de curierat preia pachetul/coletul impreuna cu alte pachete cu destinatie similara si/sau apropiate, si livreaza fiecare colet la adresa indicata. Inainte de a ajunge la tine, curierul te va contacta prin telefon la numarul de mobil completat in cadrul adresei de livrare din formular.

Comanda este considerata completa, atunci cand pachetul/coletul comandat ajunge in siguranta la tine exact asa cum ti-l doreai.

IN CE TARI POATE FI LIVRAT PACHETUL/COLETUL MEU?

S.C. BAFF Online SRL poate livra in toate tarile membre ale Uniuniii Europene, tarifele fiind diferite in functie de distanta. Pentru detalii te rugam sa consulti lista de preturi aici https://baff.ro/courier_prices

CE SE INTAMPLA DACA NU SUNT LA ADRESA IN ZIUA LIVRARII?

Curierul te va contacta inainte de a ajunge la tine si poti stabili atunci momentul livrarii. In cazul in care nu reuseste sa te contacteze nici la adresa de livrare, nici telefonic, curierul va incerca inca odata livrarea pachetului/coletului tau in urmatoarea zi. Dupa acest moment daca nu reusiti sa stabiliti contactul cu compania de curierat, pachetul vas ta in depozitul firmei de curierat 7 zile calendaristice, apoi se va intoarce catre noi. Asemanator, coletele livrare prin posta vor sta 7 zile in magazia oficiului postal de care apartine adresa de livrare apoi se va intoarce catre noi.

TERMENE DE LIVRARE

S.C. BAFF Online SRL te asigura ca depune toate eforturile necesare pentru respectarea tuturor temenelor de livrare indiferent de valoarea comenzi sau adresa de livrare. Intotdeauna trebuie sa luam in considerare ca procesul de livrare, pe langa zilele de sarbatoare nationala, sau evenimente precum: greve, proteste, inundatii, inzapeziri sau alte catastrofe naturale sau situatii de forta majora, toate pot afecta termenul de livrare. De asemenea, te rugam, sa verfici numarul de telefon mobil cuprins in informatiile de livare, adresa de livrare precum si daca nu a incercat un numar necunoscut sa te contacteze deja. Totodata, te rugam sa verfici stadiul comenzii din contul tau Baff. In caz contrar, te rugam sa ne contactezi prin e-mail: [email protected] sau telefon (+4) 0378.119.923

GARANTIE SI SERVICE

PRODUSELE ELECTRICE COMERCIALIZATE PE BAFF.ro

Produsele electrice comercializate de magazinul online - BAFF.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 15 zile.

Baff Online S.R.L. raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de BAFF.ro.

CE TERMEN DE GARANTIE ARE PRODUSUL MEU?

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. In primele 6 luni de la cumparare, nu trebuie sa dovedesti neconformitatea, se considera ca aceasta a existat la data cumpararii. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, va trebui sa dovedesti ca produsul nu a fost conform la data achizitionarii lui.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

- depanarea / reparatia produsului;

- inlocuirea partiala sau integrala a produsului;

- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;

- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

CE RESPONSABILITATI AM?

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

CUM TRIMIT PRODUSUL IN GARANTIE?

Te rugam sa ne informezi prin email, la adresa de mail [email protected] ca produsul achizitionat s-a defectat in perioada de garantie, iar noi iti vom raspunde cu numarul formularului de service.

Te rugam ca emailul sa contina:

- Numele tau

- Telefonul tau

- Nr. de factura

- Serial Number

- Nume produs (asa cum apare pe factura)

- Descriere defect ( cat mai amanuntit)

La aducerea / expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service, alocat dupa ce ne-ai informat prin email la adresa de mail [email protected] .

In cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid te rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Str. Drumul Fermei nr. 101, Bl. 9, Parter, Popesti Leordeni, Ilfov. al al producatorului / importatorului, precum si, optional, o copie a certificatului de garantie emis de Baff.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.


DEPARTAMENTUL DE SERVICE:

Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este: LUNI - VINERI: 9:00 - 17:00

Costul transportului se achita in felul urmator: consumatorul suporta cheltuielile de transport la trimiterea produsului in service, iar Baff.ro achita taxele de curierat la trimiterea produsului catre client. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.


MENTIUNI IMPORTANTE:

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, via email: [email protected]. Totodata, pentru orice nelamurire / problema in legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa ne contactati in scris la adresa: [email protected].

Returnare si Restiturie

PACHETUL/COLETUL PE CARE L-AM PRMIT ARE SEMNE DE DETERIORARE, CE AR TREBUI SA FAC?

Daca pachetul prezinta semne vizibile de deterioare care ar fi putut afecta chiar si produsele din interior, te rugam sa nu desfaci pachetul si sa ne contactezi imediat prin telefon (+4) 0378.119.923

AM PRIMT UN PRODUS CU DEFECT COMANDAT ONLINE, IL POT RETURNA?

S.C. BAFF Online SRL este foarte atenta in tot procesul de producere, ansamblare, impachetare si expediere. astfel incat sa-ti livram produsele la timp, la un nivel calitatativ peste asteptari. Cu toate acestea, cateodata pot aparea greseli sau mici defecte.

Daca un produs pe care l-ai primit prezinta anumite imperfectiuni sau mici defecte, te rugam SA NU DESFACI produsul respectiv si sa ne contactezi prin intermediul formularului de sesizare www.BAFF.ro/ , (model, nu este obligatoriu) completand toate campurile cu informatiile solicitate, indicand in detaliu defectul produsului, precizand codul unic al produsului, mentionand numarul unic al comenzii in cadrul careia a fost livrat, precum si o poza clara cu defectul identificat. Va vom contacta in cel mai scurt timp, pentru a aranja termenii de returnare ai produsului cu defect si termenii de transmitere ai unui nou produs. In caz contrar, poti solicita restituirea contravalorii produsului respectiv, indiferent de varianta aleasa, este strict necesara returnarea produsului cu imperfectiuni.

PRODUSUL PE CARE L-AM PRIMIT NU ESTE CEL PE CARE L-AM COMANDAT, CE POT SA FAC?

In mod similar daca un produs pe care l-ai primit nu este cel pe care l-ai comandat te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de sesizare www.BAFF.ro/retur, (model, nu este obligatoriu) completand toate campurile cu informatiile solicitate, indicand produsul pe care l-ai primit in mod gresit si codul unic al acestuia, mentionand numarul unic al comenzii in cadrul careia a fost livrat, precum si precizand produsul pe care l-ai solicitat. Te vom contacta in cel mai scurt timp, pentru a aranja termenii de returnare ai produsului livrat in mod eronat si termenii de transmitere ai produsului solicitat.

VREAU SA RETURNEZ UN PRODUS COMANDAT ONLINE, CE POT SA FAC?

Daca doresti sa returnezi un produs comandat din magazinul nostru online, ai dreptul sa il returnezi in 14 zile de la data la care ai intrat in posesia lui. Ai posibilitatea sa alegi sa iti inlocuim produsul sau sa iti returnam contravaloarea lui.

1.Produsul se returneaza cu etichetele originale, dupa caz cu toate accesoriile, fara urme de utilizare,deteriorare sau uzura a recipientului (sticluta, borcan gel UV) deteriorat sau zgariat.

2. Daca produsul a fost insotit de un cadou, un voucher se returneaza si acesta.

3.Retururi multiple si frecvente ale unui client duc la rezervarea dreptului de a refuza returul clientului respectiv.

4.Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de catre client. Suma restituita clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea produsului.

5.Conform OUG nr. 34/2014 Utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru utilizatorul final n a-?i exercita dreptul de retragere. Astfel te rugam sa ne returnezi produsului intr-o stare cat mai apropiata de cea in care ti-a fost livrat, chiar identica, pentru a-ti putea returna intreaga lui valoare.

Procesul de returnare este considerat complet atunci cand produsul pentru care a fost solicitata returnarea, indiferent de motivul invocat (inlocuirea unui produs sau restituirea contravalorii produsului), ajunge inapoi la noi, la adresa, Strada Drumul Fermei 101,bloc 9, Parter, Popesti-Leordeni, Ilfov.

Conditiile de garantie si retur pentru produsele electrice nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

-s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

-numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

-sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

-produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

CUM ESTE RESTITUITA CONTRAVALOAREA UNUI PRODUS COMANDAT ONLINE, CE POT SA FAC?

Pentru a-ti fi restituita contravaloarea unui produs comandat online, procesul de returnare al produsului pentru care a fost solicitata restituirea, indiferent de motiv (produsul prezenta defect sau pentru ca nu sunteti nemutumita de produs), produsul trebuie returnat companiei S.C. BAFF Online SRL la adresa: Str. Drumul Fermei 101,bloc 9, Parter, Popesti-Leordeni, iar doar ulterior primiri produsului, va fi demarata restituirea contravalorii prin trasnfer bancar.

Restituirea contravalorii dureaza aproximativ 14 de zile lucratoare. Pentru informatii suplimentare te rugam sa consulti site-ul nostru sau sa ne contactezi prin e-mail: [email protected] sau telefon (+4) 0378.119.923

0

Cos :  0

Produsele tale :